Unity of the Empire – это пошаговая стратегия сделанная в воксельном стиле с элементами Tower Defense. Игроку необходимо выбрать одну из империй и объединить все земли под её флагом.

Игроку придётся заниматься политикой, экономикой, наукой и ведением боевых действий для достижения главной цели.

Ведение битв доступно в трёх режимах: авто бой, атака и защита. Для управление экономикой государства игроку придётся заниматься строительством различных строений в городах или можно нанять князя за маленькую сумму. Он будет делать всё на благо вашего государства, а может и нет!

В этой версии реализованы основные механики игры, но не все. Остальные планируются к релизу.

Если вы любитель стратегий, то вам понравится данный проект!

 

Project Introduction

Unity of the Empire is a voxel-style turn-based strategy game with tower defense elements. The player needs to choose one of the empires and unite all the lands under its flag.

The player will have to deal with politics, economics, science and warfare to achieve the main goal.

Conducting battles is available in three modes: auto battle, attack and defense. To manage the economy of the state, the player will have to engage in the construction of various buildings in cities, or you can hire a prince for a small amount. He will do everything for the good of your state, or maybe not!
This version implements the basic mechanics of the game, but not all. The rest are planned for release.

If you are a lover of strategies, then you will love this project!

About Developer

My team consists of one me! I am 19 years old, I live in Novosibirsk. By education (studying) a programmer. I have been developing games since I was 16. I started developing games because of my interest in them. Prior to this project, I developed other games. This project is the largest of mine.