Пространственная игра, где нужно использовать оптические явления, для прохождения головоломок.

Игра состоит из четырех разделов, которые имеют разный визуальный стиль, тип головоломок и сюжетную арку.

🎮Раздел первый происходит в стенах лаборатории, где мы используем базовые законы оптики. Такие как: отражение, дисперсия, преломление, аддитивное смешение цветов.

🎮Во втором разделе используются те явления, которыми пользуются в различных отраслях. Например, количество света, которое попадает в комнату.

🎮Третий раздел сделан полностью в школьном стиле, а головоломки это оптические иллюзии.

🎮В четвертом разделе используется квантовая физика, а окружающий мир это пещеры и другие геологические образования.

 

Сюжет игры — это послойное наполнение лора, где каждое новое объяснение меняет то, что было до этого. Главные персонажи знают, что они в игре. Поэтому часто отсылаются к другим проектам и клишированных приемам.

Кроме сюжетной линии, присутствует образовательная часть. Интерактивный музей рассказывает об оптике с точки зрения физики и те законы, о которых мы не вспоминаем или по техническим причинам изменили.

Project Introduction

A spatial game where you need to use optical phenomena to pass the puzzles.

The game consists of four sections, which have different visual styles, types of puzzles and stories.

🎮The first section takes place in the walls of the laboratory, where we use the basic laws of optics. Such as: reflection, dispersion, refraction, additive color mixing.

🎮The second section uses the phenomena that are used in various fields. For example, the amount of light that enters the room.


🎮The third section is made entirely in the school style, and the puzzles are optical illusions.


🎮The fourth section uses quantum physics, and the surrounding world is caves and other geological formations.

The plot of the game is a layered filling of laurels, where each new explanation changes what was before. The main characters know that they are in the game. Therefore, they are often referred to other projects and clichés.

In addition to the story line, there is an educational part. The interactive museum talks about optics from the point of view of physics and those laws that we do not mention or have changed for technical reasons.

About Developer

We are a team of young professionals, who are passionate about developing computer games. We believe, that games are more than entertainment. Therefore, in our new project, the mechanics of the game are completely based on the laws of physics.

In addition to developing computer games, we used to do architectural visualization. We have had a great experience hiring people from related professions, such as architects and designers, utilising their skills to real-time graphics.